desiliptiay.reismee.nl

Time flies

Hello!


Ennn dan lees ik over mijn laatste blog om te kijken waar ik precies ben gebleven, laat ik zeggen, zo rond het begin van het tennisseizoen. En waar zijn we nu? Aan het eind van het tennisseizoen.
Zucht… ik ben ernstig slecht in een blog schrijven. het ene moment gebeurd er zo veel hier en het andere moment is het eigenlijk allemaal redelijk normaal. ik ga naar school, speel tennis na school, ben meestal weg in de weekenden (zoniet dan slaap ik uit) en bezoek vrienden van mijn gastgezin en doordeweeks gaat als het doordeweeks gewoon gaat.. na school eten en huiswerk maken en slapen. Klinkt waarschijnlijk heel saai maar dat is het niet (: ik ga even op een rijtje zetten wat er afgelopen tijd allemaal is gebeurd; Las Vegas, Valentinesday, Tennis Sleepover, Springbreak, aqua zumba en waarschijnlijk nog wel veel meer!

Las Vegas
Dat was gewoon amazing!! mijn gastzusje had een voetbal toernament in Las Vegas dus eigenlijk waren we dit hele weekend op het veld, maaar op zaterdag avond zijn we dan toch in de auto gestapt en hebben we over de Strip gereden, dat is de hoofdstraat.
Ramen open en genieten van alle geluiden, niet alleen van de mensen op straat maar ook mee chillen met de muziek van andere auto’s. Foto’s maken was lastig, er waren namelijk ongelofelijk veel neon lichten maar het was super gaaf om door heen te rijden en dingen zo nu en dan te herkennen van tv!


Valentines day
Pas maar op dat je geen ballon of bos bloemen in je gezicht krijgt… Mensen liepen deze dag rond met rozen en ballonnen met Happy Valentine, of met grote beren. De muur in de kantine was helemaal versierd met harten met elke naam van een student erop, iedereen had dus een hart, superleuk om mee te mogen op deze manier.


Springbreak
De hele week was ik out of town, ik was de hele week in Tucson waar het heerlijk weer was! Toppunt we gingen naar een trampoline park, inside en dat was eigenlijk continue trampoline springen, met 6 lange trampolines naast elkaar en een trampoline waarin je in een piepschuim bak kon salto’s maken! Heb ik niet gedaan ik bleef maar blij rondspringen op de lange trampolines (:
En deze week zijn we naar een restaurant geweest… waar ze 3 chocolade fontijnen hadden en een heel groot buffet waar je allerlei soorten eten kon bestellen en ik wel 4 keer moest lopen om uit te zoeken wat wat was en alles te proeven.. dat was een interessante ervaring (:

Tennissleepover
Van vrijdag op zaterdag, en dan die zaterdag met zijn allen naar de tennisgame. Dat was echt supergezellig! En, ik heb serieus nog noooit zo’n grote puzzle gezien in my life, maar daar waar we sliepen. ze hadden daar een puzzle van 80000 stukjes, verdeel in 4 stukken en als het af was, dan was het 9 feet lang.. dus naast drummen, karaoke zingen en gitaar spelen op de wii, spelletjes spelen en films kijken en eten hebben we ook nog gepuzzeld (:


Aqua zumba
Dat is fun!! en raar om in het zwembad dansjes te doen maar supertof!

Ondertussen gaat de tijd snel, heel snel. En omdat we make up snow days hebben, dat betekend dat als het veel gesneeuwd heeft en we dagen gemist hebben we deze dagen moet inhalen. maar dat is niet het geval, wat betekend dat we op deze dagen vrij zijn. En dat start volgende week vrijdag, conclusie we hebben 4 dagen week school. 1 mei is mijn theater performance en dan 30 mei is graduation. Waarvan ik 29 mei voor moet oefenen. Klinkt erg spannend allemaal maar ik kijk er naar uit!!

It's funny how day by day, nothing changes.
But when you look back, everything is different


Lieefs

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!