desiliptiay.reismee.nl

New Schedule

HeeHee!


Ondertussen zijn we alweer de tweede maand van 2014 ingegaan, serieus de tijd vliegt!
De tweede maand van 2014, dat betekend.. over een kleine 4 maandjes sta ik als het goed is weer met beide voetjes op Nederlandse grond. 11 juni vlieg ik namelijk terug (:
En ik heb een zwaar voorgevoel dat het nu echt snel snel gaat, hier is mijn rooster (waarschuwing het rooster is hier heel maf!!) Als je het de eerste keer niet snapt dan snap ik dat, na 10 keer lezen krijg je opeens een ah momentje!

Uur/vak

1 Algebra 2
2 Koken
3 Government
4 Lunch
5 Kunst/kleien
6 Engels
7 Theater
IP (soort bonusvak) is voor mij zumba!

Hoe het hier werkt: Op maandag, dinsdag en vrijdag heb je de vakken 1 tot en met 7 eigenlijk alle lesuren. Op woensdag ben je altijd eerder uit, en dan heb je de uren, 1, 2 en 6.
En op donderdag ben je niet eerder uit, maar de lessen duren even lang als op woensdag. Wat betekend als je lessen over zijn (voor mij uren; 3, 5 en 7) dat je nog ruim een anderhalf uur over hebt. En in dit anderhalf uur heb je je IP (Interesting Pathway) En dat kan serieus van alles zijn, je kan een uur hebben dat je huiswerk maakt, theater, of bijles krijgen van een leraar mocht het nodig zijn. En ik doe zumba! En na de lente break gaan we zelfs in het zwembad.

Dus dat is mijn rooster, en omdat ik sinds een kleine 3 weken tennis speel is dit hoe mijn dagje er ongeveer uit ziet:

6.00 gaat mijn wekker.
6.20 ergens kom ik eruit
6.30 aangekleed en wel ontbijten
6.50 terug naar bed om te slapen voor 10/15 minuten
7.15 met de gele schoolbus naar school, of mijn zusje rijd die heeft namelijk sinds kort haar rijbewijs!
8.00 de bel gaat, een moment stilte, we staan op en zeggen the Pledge of Allegiance, the announcements, oftewel schoolberichten en dan begint de les
11.00 heb ik lunch, jaaa ik heb eerste lunch. Ik neem eigenlijk altijd mijn eigen schoollunch mee omdat school cafetaria food niet echt hoog op mijn lijstje staat van favorite eten en zelf lunch maken is altijd gezonder (:
2.30 De lessen zijn over.
3.00 Staan we op de tennisbaan tot 5.00
En op woensdagen zijn we uit om 12.50 maar dan beginnen we om 2 uur met tennis tot 4 uur.
5.30 kom ik dan thuis, avond eten en huiswerk en slapen.


Drukke drukke dagen, maar ik kan zeggen, ik geniet enorm, elke dag weer!
Ooh en helemaal vergeten te zegge over mijn theaterklas: Ik heb de hoofdrol in een maffe maar supertoffe play die we doen! Het heet Honeymoon at Graveside Manor.


Do what makes you happy, be with who makes you smile.
Laugh as much as you breathe and love as long as you live.


Lieefs vanuit Amerika

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!