desiliptiay.reismee.nl

2 days till graduation and more!

Hallo,


Zoals de titel al zegt 2 days till graduation. Maar ondertussen is er meer aan de hand; volgende week dinsdag vertrek ik naar Californie met alle Seniors en gaan we een leuke trip maken naar Disneyland, the beach and sixflags in 3 days. Ik kom vrijdagnacht terug, zaterdag en zondag is er een (hippie)festival downtown Flagstaff, en dan die maandag weer naar huis.. wauw. Is het enige woord dat momenteel in mij opkomt. En dan bedenk ik me; ik heb nog helemaal niks verteld over Prom..
Ik had al een tijdje mijn jurk, het is een witte jurk, kort van voor en dan langer van achter dus daar hoefde ik me geen zorgen over te maken. Zaterdag, de dag van Prom, kwam een Duitse exchange student over, we hebben ons klaar gemaakt, wat betekend in de make-up en haar dingies, oftewel stijlen/krullen. Tot we helemaal klaar waren voor de fotoshoot in een park dichtbij.
Op de schommel, op de rotsen, de bos als achtergrond, overal waar we konden werden foto’s gemaakt. Daarna was het tijd voor avondeten, om onze jurken niet vies te maken hebben we ons in een overall gestoken en thuis gegeten, we hadden een barbecue. Daarna de laatste dingetjes klaargemaakt en toen was het tijd om te gaan. Aangekomen bij de locatie, het was een conferentiezaal, werden er nog meer foto’s gemaakt en toen konden we doorlopen. Of we wilden mee lopen in de grant march? Uhm oke, allebei wisten we niet wat er ging komen. Wat bleek als paar liep je naar binnen en iedereen kon foto’s maken. Fun! Toen iedereen binnen was trokken de meeste meiden hun schoenen uit en gingen de dansvloer op. Een blote voeten dans feestje. Niet dat er heeeel veel werd gedanst, als je van een afstandje keek was het net een kabbelend beekje. Maar ondanks dat was het super om mee te mogen maken!

Verder zijn de 4 dagen schoolweken alweer voorbij, ik zit ondertussen midden in de toetsweek wat betekend 3 dagen elke dag 2 toetsen, kort maar krachtig. En je bent elke dag lekker vroeg uit. Ik heb heel erg genoten van mijn lange weekenden, meestal ben ik met mijn gastgezin weg en vaak eindigd dat in heel veel spelletjes spelen. Capture the flag, 10000, is een kaartspel, waterpipes, ook een bordgame, soccergames, en heel veel andere boardgames! En ook heb ik mijn eerste smore mogen ervaren; twee crackers met gesmolten marshmellow and chocolate ertussen, jammiee!


En dan vergeet ik helemaal te vertellen over mijn theateruitvoering: in 1 dag twee keer een opvoering in het Engels, is zwaaar!! Maar zo leuk om te doen, ik had serieus een klein uurtje voor we op moesten een AH momentje dat ik pas doorhad hoe een scene in elkaar zat… maar de theaterklas is heel gezellig, het feit dat we gewoon met zijn allen uitleven naar de opvoering en dan de dag van de uitvoering eigenlijk met zijn alle de hele dag op school zitten en voorbereiden en dan gewoon knallen, is just an amazing. En dan na de middag uitvoering, een pizza party hebben en voorbereiden voor de avonduitvoering, weten dat je familie daar zit.. is toch wel een beetje spannend, maar hee het ging allemaal goed!


En er zijn vast nog wel veeel meer dingen die ik wil vertellen, maar as usual, mijn blog wordt een beetje lang.. ik hoop dat ik als ik terug kom van Californie volgend weekend nog een blog te schrijven over graduation en wat ik nu allemaal vergeten ben…


Lieeefs
Explore. Dream. Discover <3

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!